"CZY PANA ŻONA SIĘ SZLAJA?"

A na Węgrzech jedna spikerka (prezenterka się teraz mowi, to tak jak wszystkie sekretarki sa od jakiegos czasu asystentkami) rozebrala się do golasa, usiadla przed kamera i oswiadczyla, ze będzie kandydowac do Parlamentu Europejskiego.

I JA JESTEM ZA! I nawet bym na nia glosowala, pod warunkiem, ze nic jej nie obwisa (a pewnie nie obwisa, Wegierki sa bardzo ladne). I tez bym chciala, żeby u nas kampania była taka fajna jak na Wegrzech. No bo kurna, ile można ogladac w kolko te same mordy, wylizie toto i znowu będzie obiecywalo, ze cuda panie i w ogole. To ja wole, żeby się rozebral! I żeby do towarzystwa rozebral prezenterke, a co! Macie pojecie? Jedynka, studio wyborcze, naga Pienkowska przeprowadza wywiady po kolei z nagim Tuskiem, Oleksym i Romanem Giertychem. To prawda, ze apteki musialyby wtedy zwiekszyc zapasy kropli nasercowych, bo nie wierze, żeby ktos bez medykamentow dal rade obejrzec blok wyborczy Samoobrony w takim wydaniu. Ja bardzo proszę i postuluje do Telewizji Polskiej, żeby zrobila ten odwazny krok i przelamala bariery, pod warunkiem jednakowoz, ze nikt nie odwazy się rozebrac Terentiew.

Jeśli chodzi o tulipany, to uwaga – DWA ZAKWITŁY! Sa przepiekne, bielutkie jak cukier, z purpurowymi obwódkami. Obmacalam pozostale i wydaje mi się, ze tez maja pąki. Czyli jednak musialy im zmarznac tyłki. O kazdym kolejnym przypadku zakwitniecia będę meldowac.

A dzis jest DZIEN na miare SWIETA PANSTWOWEGO, dzien wyczekiwany przez N. o dodbrych kilkunastu miesiecy: WYCHODZI NA DVD „TERMINATOR 2”. Czeka mnie najprawdopodobniej bezsenna noc i ogladanie cudownej przemiany złego Arniego w dobrego Arniego i napakowanej Lindy Hamilton. Mogę tego nie przezyc, bowiem już mi cos pękło w lewym oku, które mam cale czerwone i opowiadam w pracy, ze mój facet mnie bije, dzieki czemu wszyscy mnie lubią (bo ludzie lubią nieszczesliwych i tych, co się skarza, a jak ktos ma dobrze i fajnie, to go nienawidzą, nie?).

0 Replies to “"CZY PANA ŻONA SIĘ SZLAJA?"”

  1. hmmm…no nie tam zebym zaraz byla specjalistka od tulipanow
    ale zdaje sie, ze one wypuszczaja śluz?
    to nie wystarczyna bestseler?

  2. od dwóch tygodni nie włączyłem tv, a teraz pragnę Baśce uroczyście podziękować za podtrzymywanie mojej woli kontunuowania tej chlubnej tradycji.

    nagi Oleksy? znaczy to mało, że świeci czaszką i powinien jeszcze dupą? o matkoooo…

  3. Niestety nie przyjeli do wydawnictwa bo nie bylo o seksie ani nawet nic nie ociekalo sluzem, a jamniki nie dawaly w zyle, wiec porazka 🙂

  4. sie nie przejmuj Barb
    jak zejdziesz po projekcji T2 to dopiero będą Cie wszyscy kochac
    plyty Twoje beda kupowac i ksiazki, poradniki o hodowli tulipanow i jamnikow (mam nadzieje ze juz cos wydalas?)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*