O KONCU SWIATA RYCHŁYM

 

Szczypawka przyniosła mi w prezencie Absolema. Tzn. gąsienicę zawisaka. Wielką, tłustą i szarą we wzorki. Piękną.

 

Na spotkaniu z koleżankami z ławy szkolnej, oprócz normalnych zwyczajowych plotek, jako to – kto się rozwiódł, kto ma nieślubne dziecko (taki jeden NAJPORZĄDNIEJSZY), odkryłyśmy powód, dla którego nie będziemy mieć kochanka (tzn. każda swojego, nie, że jednego wspólnie). Jest on dość prosty.

 

BO TRZEBA BY SIĘ BYŁO PRZED NIM ROZEBRAĆ.

 

I dupa blada. Oraz wstyd przed Ryśkiem.

 

Zebra jak to Zebra. Prezenty rozdała, boczek zjadła, ziewnęła i poszła spać, więc we trójkę ze szwagrem dokonaliśmy analizy społeczno – gospodarczej minionego stulecia z prognostykiem na nadchodzące lat dwadzieścia (w wersji bazowej, optymistycznej i pesymistycznej), pękły trzy flaszki czerwonego, wstawiłam zmywarkę i impreza zdechła.

 

Bardzo mnie denerwuje żona Jacka Bauera. Hanka obiecała, że ją zastrzelą, ale do końca sezonu mamy tylko dwa odcinki, a ta cholera jest jak radzieckie karaluchy – wszystko przetrzymała. Poza tym, niech ona nie ściemnia, bo ja rozpoznałam – to bezdomna chora na wściekliznę z House’a. Jest strasznie upierdliwa i rozmemłana i cały czas chce z kimś rozmawiać przez telefon. Uch.

 

Natomiast jeśli chodzi o „Nurse Jackie”, to nie mam uwag. Ten serial jest perfekcyjny. Wszyscy są cudowni: okrąglutka Zoe, narkomanka Jackie, rudy lekarz, który łapie za cycki, kiedy jest zdenerwowany, wielki pielęgniarz Thor, który ma jedno oko z porcelany, wyjął je i dał Jackie potrzymać, ale moją absolutną idolką jest pani doktor O’Hara. Zawsze chciałam tak wyglądać.

 

A w „Dead Like Me” gra agent Gideon – nosi ohydne swetry, ale i tak go lubię – i prześliczna piegowata blondynka. Pilot bardzo zachęcający, szkoda tylko, że płyty mają nie nasz region i mogę oglądać tylko na Maczku. Z Pushing Daisies, też przecież kupionymi w USA, nie było tego problemu. Nic już nie rozumiem, szwagier mówi, że to dlatego, że świat się kończy.

 

13 Replies to “O KONCU SWIATA RYCHŁYM”

  1. Ku pokrzepieniu serc: moja najlepsza przyjaciółka ma obecnie 11 lat młodszego kochanka, a jej najbliższa sąsiadka 15 lat młodszego męża, a wcale nie są Sndiami Krołford to daje pewna nadzieję. I nie ważne co mówi mój szwagier, bo tez jest młodszy od swej kobity.

  2. Barbarello, z doświadczenia wiem, że są tacy, którzy NAS chcą oglądać nago;-) I nie tylko oglądać. I nie są to nasi mężowie, tudzież stali końkubęci. Wiem, bo nie mam ani jednego, ani drugiego, a seks jednak owszem. Wiem, że to pewnie są pojebańcy oraz seryjni mordercy, ale co ja poradzę, na takich się natykam;-)Do tego, są młodsi, nie wiem, może fanatycy turpizmu;-)
    Propozycja z body- bdb, muszę spróbować.

  3. ja tez sie buntowałam,ale jednak film dopowiada ,jest zakonczeniem serialu,wiec mimo braku naszej przeuroczej dziewczyny ogladnełam i sie wzruszyłam:)

  4. Buzie wachlarzem, nic się nie znasz.

    Spoko, oglądam na Macu, nie będę się z kodami użerała. Przecież.

    No dopiero teraz, przecież WSZYSTKIEGO NARAZ nie dam rady, nie jestem Haniutą! 🙂
    Mam zestaw 2 sezonów z tym filmem długometrażowym, ale jak tam gra INNA George, to ja nie chcę. Ta jest przeurocza. W ogóle nie amerykańska.

  5. A buzię zasłaniamy świeżą gazetką ?

    Swoją drogą teoretyczne duże wzięcie powinni mieć niewidomi kochankowie. Tym bardziej, że mają dość wyczulone dłonie.

  6. A buzię zasłaniamy świeżą gazetką ?

    Swoją drogą teoretyczne duże wzięcie powinni mieć niewidomi kochankowie. Tym bardziej, że mają dość wyczulone dłonie.

  7. Ja się w „Dead Like Me” zakochałam na całe dwa miesiące (tyle mi zajęło obejrzenie od deski do deski i kilkanaście koniecznych powtórek co lepszych kawałków) i oszalałam całkiem na punkcie Masona. Te jego poprute gacie! Te podkoszulki z horroru! Mętny wzrok i zachłanność na wszystko, co szkodzi i poniewiera! Jak dorosnę, chcę być Masonem.
    W ten sposób pozbędę się problemu zdejmowania odzieży przed kochankiem.

  8. Baska,ty serio dopiero teraz to ogladasz? weż, to ja bym ci dawno wyslala płytki,i paqmietaj po serialu jest jeszcze film,pelnometrazowy ! nalezy go ogladnąc,mimo przykrej niespodzianki,ze glówna bohaterke gra juz inna dziewczyna

  9. kod: oqmqu

    z doświadczenia wiem, że do oglądania diwideł nie z naszego regionu, potrzebny jest najprostszy niemarkowy odtwarzacz. Im gorszy tym lepszy w tym przypadku.

  10. ….a po jaką cholerę
    się rozbierać ???
    całościowe, koronkowe body cudnie trzyma brzuch,
    druty staniczka cycki,
    a pod tasiemkami (szerokimi!)
    do pończoch ….można troszkę ukryć….
    no, co tam kto ma!
    i to jeszcze jest sexi…ekhm, ekhm

    P.S.
    jesssuuu, ma nadzieję, że Kłamca jest na urlopie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*