NOCĄ WAS ZASKOCZĄ

Śmiejcie się wszyscy z profesora Pająka… Śmiejcie… Tylko ciekawe, co powiecie, kiedy nagle PĘDZĄCY UFONAUTA NAWIEDZI WASZ DOM!

MÓJ WŁASNIE NAWIEDZIŁ
WCZORAJ
W NOCY

Wtargnął mi do lodówki!!!!!!!!!!

Przysięgam!

Siedziliśmy w kuchni… N. wyjął coś z lodówki, zamknął drzwi i nagle CAŁA LODÓWKA ZACZĘŁA ŁOMOTAĆ, jakby tam w środku COŚ siedziało i gwałtownie chciało się wydostać.

Chryste Panie, co przeżyłam, to moje!
N. też lekko zzieleniał na twarzy.
Po jakiejs minucie przestało, ale żadne z nas się nie rwało sprawdzić, czy zdechło tam w środku, czy jakoś wylazło przez agregat, a może się przyczaiło za słoikiem z dżemem?…

Zawsze się trochę bałam tej mojej lodówki, nie dość, że czasem dyszy jak Darth Vader (ma nawet taką ksywę, np. N. mówi „znowu coś się zaśmiardło w Vaderze”), to jeszcze, okazuje się, udziela noclegu włóczącycm się po Ziemi ufonautom.

No i tak o.
„Co robicie w sobotę wieczorem?” – „A, nic specjalnego, mamy UFO w lodówce”.

Odkrywam coraz więcej pozytków płynących z posiadania MacBooka. Na przykład – nie musze oglądać „OSĄDZONEGO” ze Sly Stallone, tylko normalnie kładę sobie maczka na kolanach i puszczam Capital City.

Aaaaaaaaaaaaaaaa! Jak ja kochałam ten seriaaaaaaaal!…

Kochałam się w Declanie i Hudsonie (nienawidziłam żony Hudsona, głupiej zdziry, która go zostawiła z małym dzieckiem) i chciałam byc taka jak Michelle i w ogóle JAK DOROSNĘ BĘDE MAKLEREM (dopiero po rynkach kapitałowych mi przeszło – o kurnamać JAKIE TO SĄ NUDYYYYYYYYYYYY), Boże i ta Sirkka normalnie bierze i wypija butelke Bolsa z lodem…

Ach.
Piękny serial.

Muszę schować masło do lodówki.
A JAK ON TAM SIEDZI?…

PS. Aaaaaaaa!… Może to TO mi wpadło do lodowki?…

10 Replies to “NOCĄ WAS ZASKOCZĄ”

  1. Gadajcie no zaraz skad moge ten Capital City sciagnac?! Bo to moj ulubiony serial byl a nigdzie teraz nie moge go znalesc…:-(

    pozdr
    m

  2. A ja sie kochalam od zawsze w Maxie Lubinie. Moze i nie piękny, ale świr jak sie patrzy i nie taka pierdoła maczo-emocjonalna jak Declan
    😉

  3. Zastanawialem sie nad Macbookiem. Ten cwaniak Jobs to sobie niezle wykombinowal. No kup sobie bialy laptop jako facet. Facet z bialym laptopem :))) A tylko za to, ze jest czarny i ma troszke wiekszego twardziela – te mniejsze w zupelnosci wystarczaja – Apple liczy sobie juz duuuzoo wiecej i tu zarabia kase, tak ze ten czarny sie juz troche nie oplaca. Nie mowiac juz o tym ze jak dotknalem Macbooka Pro to dopiero byl szal, jezuuuu jaka jakosc. Chlodny metal. Super. No ale 2500 euro, wiec sobie poszedlem.

  4. Zastanawialem sie nad Macbookiem. Ten cwaniak Jobs to sobie niezle wykombinowal. No kup sobie bialy laptop jako facet. Facet z bialym laptopem :))) A tylko za to, ze jest czarny i ma troszke wiekszego twardziela – te mniejsze w zupelnosci wystarczaja – Apple liczy sobie juz duuuzoo wiecej i tu zarabia kase, tak ze ten czarny sie juz troche nie oplaca. Nie mowiac juz o tym ze jak dotknalem Macbooka Pro to dopiero byl szal, jezuuuu jaka jakosc. Chlodny metal. Super. No ale 2500 euro, wiec sobie poszedlem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*