O TYM, CO USZKODZIŁO ROSYJSKĄ SONDE KOSMICZNĄ


Jeśli chodzi o to, co uszkodziło rosyjska sondę kosmiczną,
to nie wiem, co to było. I nie ja jedna. Może był to alkohol. Podobno w
kosmosie znajduje się luzem całkiem sporo alkoholu. I oto dążenia człowieka do
zawładnięcia przestrzenią międzygwiezdną zaczynają nabierać sensu.

(Ale ruskiej sondzie by zaszkodził alkohol?… Niemożliwe).

Coś bym nie wiem. Może kupiła. Albo zjadła. Mówiłam, że
słabo mi działają neurony w taki mróz i nie mogę się dointerpretować mojej
piramidy potrzeb.

Czy ktos zna jakiś fajny serwis z horoskopami, gdzie są dobre horoskopy dla Panny? Bo na Gazecie i na Onecie Panny sa dyskryminowane.


13 Replies to “O TYM, CO USZKODZIŁO ROSYJSKĄ SONDE KOSMICZNĄ”

  1. „Czas duchowej samotności. Może pojawić się ogromne wyczerpanie. Warto znaleźć chwilę na odpoczynek. Szansa na wzbogacenie się zarówno duchowe, jak i materialne”

    NO NIE WIEM, NIE WIEM
    CZY TEN SZCZECIN TAKI ZNOWU MIŁY DLA PANIEN!…

  2. Jedyny rzetelny horoskop to ten ze strony polskiego radia szczecin. naprawdę 🙂 tam chyba ktoś dzień w dzień, wieczorem wchodzi na dach i patrzy w gwiazdy z cyrklem i innymi ważnymi horoskopowymi przedmiotami. polecam.

  3. Bo to nie jest jedna (dlatego użyłam slashów a nie przecinków). Jest to zacne i ciągle powiększające się grono 😉

  4. Sorry za dubel. Tylko w temacie ogłoszeń jeszcze mi się coś przypomniało:
    „Pracownika rzeźni lub zakładu pogrzebowego zatrudnię w niepełnym wymiarze godzin”.

  5. Ten z Metra czytaj. Albo z Echa. Mamy za ich sprawą w robocie dużo radości. Więcej dostarcza tylko lektura ogłoszeń towarzyskich w Echu (niedepilowana Gosia) i tych w dziale uroda (śliczna/drobna/dojrzała/ruda/rubensowska masażystka) w Metrze.

  6. Ten z Metra czytaj. Albo z Echa. Mamy za ich sprawą w robocie dużo radości. Więcej dostarcza tylko lektura ogłoszeń towarzyskich w Echu (niedepilowana Gosia) i tych w dziale uroda (śliczna/drobna/dojrzała/ruda/rubensowska masażystka) w Metrze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*