O WIELKIM ZAWODZIE

Spoko. Nie wywaliło mi chomika, ósemka się uspokoiła, w związku z powyższym wróciłam z delegacji w ramiona małzonka… jakby to powiedzieć… Lub może lepiej oddajmy głos jemu:

– SPÓJRZ NA SIEBIE! JAK TY WYGLĄDASZ – JESTEŚ BLADA I PRZEPITA.

(co nie było prawdą, a blada jestem, bo taka moja uroda).

Niemniej jednak, w sobotę ugotowałam mu przepyszny obiad I ZROBIŁAM TO Z MIŁOŚCI – NIE BYŁA TO ŻADNA KARA. I możecie mi wbijac pod paznokcie rozżarzone spinacze do papieru, a ja nie zmienie zeznań w tej sprawie.

NASTĘPNIE osunęłam się wewnętrznie, kiedy Donald Tusk powiedział w Trójce, iż kocha się w Joannie Brodzik.

W JOANNIE BRODZIK!!!!!!!!!!!

Wiecie, że naprawdę. Naprawdę dawno nic mnie tak nie ubodło.
Myślałam, ze ma troche bardziej wyrafinowany gust.
Gdyby powiedział, że kocha się w Scarlett Johansson. Albo Nicole Kidman.
A on – że w Brodzik.

Naprawde boli mnie to. Chyba ogłoszę wakat na pierwsze miejsce w rankingu na najseksowniejszych polityków. A wydawało się, że nic nie może zaszkodzic pozycji Donalda.

A JEDNAK.

Mowie wam. Taka jestem rozbita.

0 Replies to “O WIELKIM ZAWODZIE”

  1. kod „rulek”

    Joaśka jest fajna, ta cała Johanson MA TRZECI MIGDAŁ WIELKOŚCI POŁOWY WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO a te wypchane wargi to jej zara pękną. Wygląda jak tępa baba ze wsi (baba ze wsi nie zawsze jest tępa, ale Scarlet WŁAŚNIE TAK WYGLADA. O!)

  2. No nie wiem czy dobrze, ze to napisalas. Chyba wolalabym zyc w nieswiadomosci, a teraz tez poczulam sie oszukana. Brodzik? A na drugim miejscu pewnie Paris Hilton.

  3. Ale Scarlett ma taka pospolita urode…A Nicole jest chyba po operacji zajeczej wargi ( w dziecinstwie, mniemam). Moglby sie kochac na przyklad w Monice Bellucci…albo w Keirze Knightley.

    PieS Tez glosowalam na Tuska, ale wygral ten z LSD:D, jak mu tam?

  4. a w rankingu tych dwóch takich z TVNu, co to program TERAZ MY prowadzą, to jeśli dobrze pamiętam to według rankingu który oni przeprowadzili najseksowniejszym politykiem jest Wojciech Olejniczak….

  5. No wlasnie – i dlatego my szukamy tych wyjątkowych, nieszablonowych, ktorzy NIE kochaja się w Brodzik, i mamy nadzieję, że TO WLASNIE JEDEN Z NICH, a tu TADAM! Prosze bardzo JEDNAK W BRODZIK.
    Ech, mowie wam.
    TO TAKIE BANALNE. W Brodzik.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*