EEEEEEEETAM…

Wiecie, dlaczego Adamowi i Ewie udało się rozpocząć ludzkość?…

BO NIE MIELI TEŚCIOWYCH.
Jakby mieli, to ohohoho. Do dzis byśmy się w charakterze pierwotniaków bujali w morzu.

Mamusia Adama skutecznie by synkowi wytłumaczyła, dlaczego Ewa to NIE JEST DOBRA PARTIA dla niego, poza tym i tak go zostawi. Mamusia Ewy natomiast by się obraziła, że nie przyszli na obiad.

Ja bardzo proszę ten weekend usunąć z mojego życiorysu całkowicie i do czysta. Naprawdę, bardzo uprzejmie o to proszę.

Podejrzewam, ze to wszystko przez to, ze KOSIARKA DO TRAWY PRZEJECHAŁA NASZA ROPUCHE – niezła rzeźnia, nie?… Co sobie o tym pomysle, to mi słabo.

I pogoda do dupy też.

0 Replies to “EEEEEEEETAM…”

  1. A ja mam bardzo fajną teśćiową!!!Nie wtrąca się nigdy, zawsze ma dobre słowo i ZAWSZE staje po mojej stronie, a nie po syneczka. Tak jest juz od 17 lat, i co Wy na to?
    Ale zeby nie było za różowo, to teść wyrabia normę wredności za ich dwoje i jeszcze trochę.

  2. I będa o nas spiewac takie PIEKNE piosenki, jak w Southparku:

    „Kyle’s mom’s a bitch, she’s a big fat bitch,
    She’s the biggest bitch in the whole wide world,
    She’s a stupid bitch, if there ever was a bitch,
    She’s a bitch to all the boys and girls.

    On Monday she’s a bitch
    On Tuesday she’s a bitch
    On Wednesday through Saturday she’s a bitch
    Then on Sunday just to be different,
    Shes a super king kong mega mega bitch!”

  3. Oooo! Moje drogie! Nas bedzie KAZDA TESCIOWA stawiała sobie za NIEDOSCIGNIONY WZÓR! Wzorzec z Sewr! Beda do nas przychodzic NA KOLANACH po nauki, a nasze publikacje („Jak skutecznie obrzydzic zycie nowej zonie twego syna w tydzień, nie wychodząc z domu”) będa miały nakład większy niż cała TRYLOGIA i Krzyzacy razem wzięci!

  4. tia.. ja też:)) musi spojrzec w kazde lustro na ulicy i na glos komentuje „jesus jaka ja jestem ładna”. stara sie byc w centrum uwagi i byc bardziej młodzieżowa niż dzisiejsze szesnastolatki. grrrr

  5. Też miałam teściową w weekend in my castle. Miała zostać do wtorku, ale chyba jej się aż tak nie spodobało. Dziś rano pierwszym pociągiem wyjechała.

    Nie powiem, żebym płakała i białą chusteczką powiewała na pożegnanie.

  6. ja myślę, że wystarczającym straszakiem dla potencjalnych zięciów/synowych w rodzinie będzie już sam fakt, że rozważając poślubienie któregoś z naszych dzieci, będzie ryzykował co najmniej cztery teściowe. na raz. w pakiecie 😉

    weź, zdzierżyłabyś? 😉

  7. horror!
    jakie to szczęście, że nie dożyję czasów, kiedy z satysfakcją będziecie o tym donosić codziennie na blogach 😛

  8. nie wiem czy to cie pocieszy ale tak se mysle….. O JAKIMI PIEKNYMI TESCIOWYMI MY BEDZIEMY CO?…. czerpiac przez te lata GARSCIAMI z pojawiajacych sie TU I OWDZIE wzorców. O jak pieknie bedziemy mogly zniszczyc zycie DLA WPRAWY ANAKINOWI a potem juz po mistrzowsku FRASISOWI sosko oraz calej reszcze pojawiacych sie w rodzinie latorosli!

  9. a moja twierdzi ze jestem zazdrosna o nią, oraz o wszystkie kobiety w jego życiu,a przede wszystkim byłe (troche to dziwne z uwagi na fakt ze jedną z wlasnej woli wiozlam 300 km na swieta do domu) ale tak… one zawsze maja racje

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*