PIRAMIDY?…

Bialko sie scina w tym upale.
Czuje sie jak typowe hotelowe sniadanie: grzanka z jajkiem.
Grzanka przypalona, jajko sciete na gnat.

Czyzby Pamele mialy racje, pompujac sie silikonem?…

Z drugiej strony: co za frajde bedzie mial archeolog,
odkopujac za lat …dziesiat pochowek jakiejs Pameli, a tam –
pomiedzy resztkami kosci – okragle poduszeczki z galareta
na wysokosci klatki piersiowej… moze jeszcze posladkow…

Juz widze te TEORIE: „OBRZADEK POGRZEBOWY XX WIEKU
zakladal umieszczanie przedmiotyw wotywnych z nieorganicznej galarety.
Cel: najprawdopodobniej wotywny. Przedmioty KULTU ( a moze NIE?…)”

Z trzeciejj strony… Ile tysiecy lat bedzie sie rozkladal na wysypisku
BUT NARCIARSKI marki rossignol?…

Na tle pomnikow NASZEJ cywilizacji PIRAMIDY TO BULECZKA Z MASELKIEM!

0 Replies to “PIRAMIDY?…”

  1. Cycki Pameli jako przedmiot kultu?
    Marcys neadertal?
    Ech… na Pamele sie zogdze, ale Marcys nawet na bakterie nie zasluguje…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*